CUPATGES: WineShack presenta els caves Goig, Temptació i Desig

CUPATGES

Publicación en el digital CUPATGES sobre la presentación de los cavas WineShack.

VER ARTÍCULO

WineShack, empresa familiar que va néixer al 2016 per oferir un servei de distribució de vins i escumosos, presenta una selecció de caves on reivindica l’art, l’emoció i la viticultura. Els caves reflecteixen tres emocions essencials com són el desig, la temptació o el goig.

Al llarg de la nostra història, l’art ha estat la forma més utilitzada per l’ésser humà per expressar les seves emocions. A la vegada, aquestes obres d’art desperten noves sensacions i sentiments a les persones que les observen posteriorment. I això és el que WineShack ha fet amb la seva primera gamma de productes propis.

A través de les obres d’art que es poden veure a les etiquetes, WineShack vol despertar noves emocions i sentiments als seus consumidors. Són productes atrevits, amb personalitat i amb esperit jove.

Són tres caves reserva, un brut nature, un brut i un rosat, que han estat elaborats amb el mètode tradicional. Caves frescos, elegants i atrevits. Aquests caves estan disponibles a botigues especialitzades i al web www.wineshack.es.

A %d blogueros les gusta esto: